Aslında 30 cc mama ile doymasınin sebebi mamaların mide ve bağırsaklarda daha geç sindirilmesi, anne sütünün ise daha çabuk sindirilmesi bu yüzden dolayı mama ile sanki daha çabuk doyuyor gibi geliyor. Stres yapmayın benimde bebeğim yaklaşık 8 gün boyunca mama aldı sarılık oldu küvezde kaldı ama sonra düzeldi çıktı şimdi çok şükür sadece anne sütü alıyor.