Bebegim 7 aylik uyku egitimi vermistim gecede rahat uyuyoduk emmeye kalksa bile gunduz gene uyuyo kendi gece zorla uyuyo saat basi uyaniyo kendi uyumuyo kucagimda uyuyo sabah 5 te oturuyoruz distendir dedim agri kesici verdim yine ayni
Birde artik 2 3 gunde bir kaak yapiyo dun hatta mmm diye diye zorla yapti durduk yerde mm diye inliyo ıkınıyo acaba gaz dan kabizliktan mi uykularda bozuldu ???
Bi akil verin bana lutfen ?????? Neyi var bu cocugun ne yapmaliyim