Görümcemin oğlu hastalanmış, vitamin değerleri çok düşük çıkmış. Ben de üzüldüm daha 5 yaşında. İyileşme sürecinde benim buzluktaki sütlerimden versem mi teklif etmeye çekiniyorum acaba 5 yaşındaki çocuk anne sütü içer mi? İçse iyi gelir mi? Abur cuburdan başka bir şey yemediği için hasta oldu, sanki dondurmaymış gibi annesi onu kandırsa veya muhallebi yapsa 1 kase olmaz mı?