Benim 3.gununde basladi..
Aglamayla ama ölünce gibi hissettim doktorumu aradım lohusa depresyonu geçecek dedi..
Ama ben birsonrwki gün Dr.a gittim ilaca başladım sütü kestim mamaya başladık..
3 ay sonra emzirmemin sakıncalı olacağı ilacı kesti başladım emzirmeye ama sonra yine başladı sıkıntı hala tekrar basladim