Esra2321 Cas 14 aylık iken çıktı tam girdiği gün hemşire eğer bu ay çıkmaz ise doktora gidin demisti bize
Kahvedelisi Cas bizde 10 ay 14 günlüğüz henüz bizde de yok diş, doktor 13. Ay doldurana kadar vaktimiz var geç kalmış değil dedi. Bekliyoruz bakalım bizde 🥰
Cas Feyzosunannesi@Hiramgul#13426716 BeyzaEla Kahvedelisi Ayseee27 çok teşekkür ederim cevaplarınız için ❤️
BeyzaEla Ayında 2 diş 9. Ayda 6 diş birden çıktı ama arkadaşımın kızı 12. Ayda çıkarmıştı her çocuk gerçekten kendine özel.. d vitamini çok etkiliyor dişi biraz güneşe çıkarın belki tetikler. Bu arada diş çıkarmak facia haberiniz olsun 🤪
Feyzosunannesi Cas benim kizimda 10 ay 11 gunluk hala dis yok acele etme illaki cikacak canim zamani var demekki