Esra1260 Nasıl kullanılıyor kızlar bu bacaklarımı ıslatmammı gerekiyor kuruda olurmu yoksa köpürtmekmi lazım
Minikcivcivim Esra1260 ıslatıyorum duş jeli sürüyorum sonra yapıyorum. Bebek poposu gibi oluyor. Kuru denedim ama bebek poposu gibi olmuyor öyle. Sadece ıslatıp yapınca da olmuyor. Duruladıktan sonra da kremliyorum.
kartopu23 Esra1260 duş jeli ile cildinizi yıkayın ve durulayın. ardından bir vücut kremini tabaka olarak sürün ve o şekilde jileti kullanın. En acısız yöntem bu.
Tosbikkizim Tekrar çıkma süresi ne kadar peki? Birde kalınlaştırıp ve sıklaşma yapıyor mu kıllarda acaba ?
kokusudalin Tüyleriniz kalınlaşır ve sertleşir bende kullanıyorum. Saç kremi varya onu sürüp alıyorum günlerce yumuşacık oluyor. Tabi ağda ve lazere benzemez. Pandemiyi atlatır atlatmaz lazere gideceğim ☺️
kokusudalin Esra1260 Jilet çünkü. 2 günde uzar ve sert olur uzun süreli alırsanız da diken diken olur. Dipten almadığı için kökleri kalınlaşıyor 🙂
Esra1260 kokusudalin normaldede jilet kullanıyorum zaten ama bu jiletten ilk kez kullanıcam daha geç çıkartıyormuş öyle dediler deneyeyim dedim
Minikcivcivim Minikoalamm ağdaya göre evet. Ama yazın sürekli şort etek elbise vs giydiğim için ağdayı bekleyemiyorum. Yazın pratik oluyor o yüzden tercih ediyorum özellikle yaz aylarında