Kızım 21 aylık, 5 yaşına geldiğinde 2.yi düşünürüm diyorum ama mantığımla kalbim bir türlü orta yolu bulamıyor 😂 zamanı gelince düşünürsün diyebilirsiniz ama nedense bu kararı şimdi hemem vermem gerekmiş gibi sürekli aklımda. Mantıken 2.bir çocuğun daha sorumluluğunu alma durumunu kaldıramazmisim gibi geliyor ,zaten maddi yönü de tatmin edici değil. Maddi acıdan olsa manevi olarak bi sorumluluk daha kaldırabilir miyim , cevap hayır gibi ama 4 kişi olmak fikri hep saplantı halinde bir yerlerde beni bırakmıyor, saçma mi evet saçma ama ne diğerine ne öbürüne iknayim. Bu durumu sanki şimdi kafamda netlestirip bitirme zorunluluğu hissediyorum. Çalışma hayatına geri dönmek istiyorum ,sosyal hayatıma geri dönmek istiyorum ,kızımla gezmek istiyorum ama 2.çocuk fikri bütün herşeyi basa sarmak demek … neyse işte herkesin karakteri koşulları farklı biliyorum ama aranızda bu gel git durumunu yaşayan var mi ? Fikriniz nedir?