Kızım 25 ayın içinde dün tuvalet eğitimine başladık. 4 kez kazamız oldu çişini pantolona yaptı. Kakasını ve diğerlerini lazımlığa yaptı. Gece bir kez uyanıp lazımlığa yaptı. Bugün ikinci gün çok gergin sürekli inatlaşıp ağlıyor. Oturmak istemiyor. Ama yine de lazımlığa yaptık çişimizi ama ben üzülüyorum o öyle inatlaştıkça tecrübeli olan anneler lütfen bi akıl verin napmalıyım😔