Evet aylardır kontrol ediyordum, her huysuz olduğunda kesin diş geliyor diyordum bir türlü ilk dişimiz çıkmamıştı. Herkes fazla takıyorsun dedi, ben de kontrol etmeyi bıraktım. Bugün sabah sanki içime doğmuş gibi serçe parmağımla damağının iç tarafına dokundum ve şok oldum kemik gibi uçları çıkmış resmen 🥳🥳 ateş ve ekstra huysuzluk olmadığından hiç şüphelenmedik.. şimdi sevgili anneler mini bi pastayla kutlamak istiyorum ve ilk dişim, dişim çıktı vs gibi pasta süsleri almak istiyorum daha önce kullanan oldu mu? Nerden temin ettiniz? Bana fikir verirseniz çok sevinirim☺️☺️