Covid 19 salgını çıktığı hafta hamile olduğum haberini aldım yakalanmamak için kimseyle ailemle bile görüşemedim görüştüysem saatlerce maskemi çıkarrmadım. Çok şükür sağlıklı bir şekilde bebeğimi kucağıma aldım ama. 8 aydır tek bakıyorum virüs korkusunu yenemiyorum cevremde çok rahat artık virüsü takmıyorlar memlekete annemin yanına gidicem duydumki ablamda gelicek ablam hiç virüsü takmıyor hatta hatta çoğu kez maskesiz dün düğüne gitmiş kalabalık bir düğün açık hava ama kimse maske takmamış bende videoları gördüm uyuyamadım sabaha kadar hep böyle korkuyla yaşamaktan bıktım terapi görmeye karar verdim bana yol gösterin ne yapabilirim bu sureçte bebeğimi virüsten koruyum derken kendi sağlığımdan olduğumu farkettim.