Ela07 Kızlar tam bayramda hastalanıyorum şwhir dışına çıkıcaz birazda fazla oluyorum bende acaba geciktirici ilaç falanmı kullansam dedim aranızda kullanıp gerçekten işe yarayan var mı
Annis-ogul Ela07 cok ise yarıyor vala bn balayına kullanmıştım .adetten iki gun once başladım tatilin son günü bıraktım. Bıraktıktan iki gun sonra adet oldum
Ela07 Annis-ogul ya bişey sorabilirmiyim hapı nasıl kullanıyodun günde kaç tane falan yani sabah akşam mı