Bir aylık bebeğim var. Sütüm az malesef. Bebeğimi önce emzirip sonra sağıyordum ama sanki sütüm daha da azaldı gibi geldi . Bu aralar sadece emziriyorum. Biraz daha iyi gibi. Ama sağım yapınca çoğalır mıydı acaba biraz daha beklesem aklım takıldı. Bu konuda bilgisi olan var mı