Annekizz Bebeklerinizin kulaklarını deldirdinizmi kızlar kaç aylıkken yaptınız mesela 😊 Benim kızım biraz erkeğe benziyorda deldirmeyi düşümüyor değilim kız olduğu belli olsun diye 😁 Bide kızımın kulakları azcık kepce sanki düzelirmi ilerde 🥰🐣
acimavi Annekizz kızım 1 yaşında olmak üzere, geçen gün parkta kızımdan 9 gün büyük bebek gördük annesi kulaklarını daha yeni deldirmiş, hiç sorun da yaşamadık dedi, ben de heveslendim, önümüzdeki günlerde deldirebilirim🙂
snyck Annekizz 26 aylikken deldirdim daha 9 gun oldu ama felaket ağladı normalde aşı da falan ağlamazdı spreyden falanda korktu galiba neyseki cabuk alisti çekiştirme elleme falan olmuyor narin davraniyor aynaya bakınca hoşuna gidiyor gelişim için gec yapılması iyi ama çocuk anlamasın çok ağlamasın derseniz 1 yaş civari iyidir
Gari_de_Gari Annekizz 1.5 yaşında deldirdim☺️Pandemiden dolayı pek çarşıya gitmediğim için.Yoksa daha erken deldirirdim kesin.Ben seviyorum küpe künye falan
Masalll1 Annekizz şuan 14 aylık tam 12 aylıkken deldiridimi ama kızım durur mu oynamış oynamış düşürmüş küpeyi velhasıl kapandı yine kulağı 😄
cilemm_karasu Annekizz benim kızımda 14 aylık oldu düşünüyorum ama bir yanımda canı acıyacak az daha büyüsün sonra yaparsın diyorr 🙈 hazır hissettiğinizde olur bence
Busra1998 Annekizz bnde daha yeni deldirdim 11 aylık kızım delerken bir tek makinanın sesine ağladı ondan sonra hiç ağlamadı bir sıkıntıda yaşamadık cok şükür