Robot, halılrı kaldırdım her gün çalıştırıyrm kendım de arada süpürüyorum giremediği yerler için, bebeğim hiç durmuyor kendim süpürsem de oda oda anca, vileda desen yapısıyor yalamak istiyor🤣 uyurken vileda yapamıyrm sıktırma sesıne uyanıyor. Şiddetle tavsiye ederim. Bu arada bebeğim çok hareketli olduğu için döküntüleri çok oluyor günde üc defa bile açsam belki yeterli gelir, ben kendim de bi şekilde topluyorum yoksa halısız cok sıkıntı dokuntu cok oluyor yani halı yokken, benim süpürge halıları da mopladığı için kaldırmak zorunda kaldım daha üst modellerde halıyı moplamadan silme işlemi yapanlar var aklınızda olsun, gerçi araştırmıssınızdır🤗 sağlıkla🙏🏻😇🌺