İlk aylarda göğüs yarası olduğu için gümüş kapak kullandım iyi geldi.sonra bıraktım bu seferde göğüs etrafim kurumaya kabuklanmaya basladi. Krem sueuyorum lansinoh fayda etmyo emzirme atleti kullanıyorum ped koydum yapışmış göğsüme kabuklar kalkınca kanadı. Etrafı çok hassas şuan yardımcı olun nolur