Ayalayay benim bildiğim sürekli ek gıda verip bağırsaklarını da çok zorlamamak gerekiyor, henüz hala daha gelşşmedi bağırsakları. Ek gıda şuan için tadımlık olmalı doyurucu değil diyorlar ama ben şöyle yapıyorum sabah 5 6 gibi mama veriyorum 10 gibi acıkıyor ozaman benimle birlikte kahvaltı yaptırıyorum yumurta sarısı zeytin yağı labne onu yediriyorum kayısı meyve suyuyla birlikte 3 3.5 saat tok tutuyor öğlende mama veriyorum 3 4 saat de mama tok tutuyor akşama doğru ya çorba ya yoğurt veriyorum sonra da gece yatırırken tekrar mama. Yani 1 günde 2ay bardağı kadar porsiyon verebilirsin ek gıdalarını demişti doktorum o 2 çay bardağını istediğin öğünlere ayırabilirsin demişti