Çift dilli yetişsin istiyosanız bir kişi sırf anadilde başka bir kişi de sırf hedef dilde konuşursa olur. Özellikle ilk 8 ay bebeklerin kelime dağarcığı gelişiyor sürekli hafızaya atıyorlar. Eğer siz bir türkçe bir başka dil konuşursanız kafası karışır ve konuşmaya başlaması zorlaşabilir. Onun dışında ben 2 yaş civarı diye düşünüyorum. Anaokulları da 3.yaşa dil eğitimi koyuyor zaten. Birçok öğretme tekniği var hangisini uygulamak istediğiniz de önemli