duygu00 robot xiaomi v2 pro, şarjlı Dyson v11 kullanıyorum. Çok da memnunum. 4 senedir robot kullanıyorum. 2 model değiştirdim. Şu an her gün robota süpürme ve paspas yaptırıyorum. Haftada bir Dysonla koltukları yatakları süpürüyorum o kadar. Hatta ince ucuyla toz bile alıyorum. 3 senedir Dyson modelleri kullanıyorum. Büyük süpürgeyi yıllardır açmadığım için anneme verdim. Onda da Dyson kullanıyordum sanırım powerball du adı ya da böyle bir şey tam hatırlamıyorum. Bence şarjlı ve robot her şey için yeter