1Dost öncelikle cok cok gecmis olsun,sizin suanda takılacagınız en son şeyin kilo olduğunu belirtmek isterim.. Düşük doğum ağırlığyla doğmus,entübe olmus,enfeksiyon gecirmiş ise bebeğiniz cok zorlu yollardan gecmise ve suan iyi ise cok güçlüdür demektir😊 Buna şükredin bol bol.. Bebekler müdahele edildiğinde yada enf gecirdiğinde haliyle kilo alımları az veye hiç olmuyor.. Sütünüzün gelmemesi doğal,bebeğiniz uzun süre kaldığı için haliyle üretimde azalıyor.. Mama ile devam edersiniz,malesef ki her anne emziremiyor ve inanın bu anneliğimiz için hiç bir eksiklik değil🌸 Yinede sağın sütünüzü ama,moralinizi yüksek tutun,bebeğiniz zamanla kılo alacaktır ve sizin için hersey normale dönecektir❤️ Cıkması için acele etmeyin,doktorlar en iyi zamanı bilirler.. Size tamamen iyi olduğu dönemde zaten vericeklerdir bebeğinizi,unutmayın eve götürdükten sonra geri getirmek daha zor olur,azıcık sabır🥰 ilk hemsireler biberonla denerler eğer ki güzel emerse sizi cagırırlar emzirmek için,sütünğz gelmediğini görüncede biberonu önereceklerdir size 🤱