Frauz ben püre yada haşlama yapmıyorum. Vişneyi yıkayıp, bir kısmının çekirdeğini ayıklıyorum,bir kısmı çekirdekli olarak poşetlere koyuyorum. Erikte aynı şekilde. Ama kayısıya gerek yok bence, kuru kayısı kışın iş görüyor. Şeftali dilimleyip buzluğa atılabilir.