BigeUmay2020 yani yürüteci şöyle sevdim kendi yatıp durmaktan sikildigi için yatmiyordu iyiydi. Yürüyordu dolapları falan karıştırmaya geldiğinde ise yürütecten dolayı acamiyordu zaten. Bana nefes olmuştu dediğim gibi O da zaman geçiriyordu. Ama masanızda örtü falan varsa dikkat edin. Uzanabildiklerini çekiyorlar. Bizim doktorumuz gelişim olarak sıkıntısı olmaz ev kazalarından dolayı önermiyoruz demişti. Tercih sizin. Benim zaten hemen yürüsün diye bir kaygım yoktu onun için almamıştım. Sadece oyalansin diye almıştım. 4 ay kadar kullandık adam akıllı .yaşında yürüdü zaten. Sonra da bıraktım