Erayalpp 3 buçuk aylık olduk hâlâ yapamıyorum emzirdigim için zayıfladım doğumdan önceki kiloma üç kilo kaldı ama göbeğim hiç inmiyor sanki sporsuz da ineceğini düşünmüyorum ağır hareketlerden kaçının ağır bir iş yapsaniz bile dikisleriniz sızlar benim öyle oluyor leslie öneririm ayakta ama çok yorucu geldi bana biraz başladım bıraktım ev işi çocuk yemek bulaşık derken yoruluyorum birde spor yapınca olmuyor çok zor geliyor yürüyüş en güzeli bence ama benim bebeğim ağladı dışarda çok eve geri geldim hep onu da beceremedim şimdilik duruyoruz böyle kilodan gidiyor ama sıkılaşma lazım