Ya15 gündür tadım yapiyoruz.ama tadimlar çok başarırız ilerledi. yoğurt bile sevmedi.biz masadayken ellerini çırpan bebek gitti,herseyi burun kıvıran bir bebek geldi.tadim bırakıp bizim gibi çorba hazirlicam.salcali yağlı filan.öyle denicem.belkide çocuk onları sevecek🤷🏻♀️