Ozim-1200 Aşı olduktan sonra bebeğim in ateşi düşmüyor. İshal. Da oldu. 5 aylığız aşıyla bir alakası var. I acaba aynı durumu yaşayan var mı
Deletedmom0099 Ozim-1200 salgın enfeksiyon var. acile gitmenizi tavsiye ederim. benim kızımda ateş ve ishal oldu kanında enfeksiyon çıktı
Ozim-1200 Deletedmom0099 Kelebekk2 evet iki defa acile gittik test yapıldı bir sorun yok dediler ama ateşi düşmedi bir türlü şimdi aşı olmadan önce biriktirdiğim sütler vardı buzlular onları. Veriyorum inşallah şifa olur 😞🙏
Kelebekk2 Evet canım salgın var ateş kusma ishal ağız içi yaraları vs hastaneler tıklım tıklım çocuk dolu
Kelebekk2 Ozim-1200 şifa olsun inşallah 🙏🏻 ben daha erken ama bebeğime tarhana içirdim öyle kendine geldi
Ozim-1200 Kelebekk2 öyle mi. bende bol bol su içiriyorum. Ya insanın canı gidiyor küçük birer melekler. Bi ateş ishal. Ne hale getirtiyor Allah beter hastalıklarla uğraşan beneklerin yardımcısı olsun 😞
Kelebekk2 Ozim-1200 inanırmısın aklıma o geldi bunada şükür dedim rabbim küçücük bedenleriyle büyük hastalıklarla savaşan sabileri korusun şifa versin yarabbim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻