mrstucii06 Kızlar 9 aylık oğlum ne olduysa 3 keredir banyoda çığlık çığlığa önceden böyle birşey yoktu küvetine su doldurdum oyuncaklarını koydum hani oynar diye suya oturduğumzda bile ağlıyor nasıl sevdirebilirim ne yapmam lazım
Lalins Ahh ayni sorun bende vardi kizim 1 2 aylikken .. suya koydum an bisey yoktu ama çikardim an resmen deliriyordu emzik vermeye başladim rahatladi ama sizin bebeğiniz buyuk isterseniz emzikle durmasini sağlayin
mrstucii06 Lalins emziği deneyim bende amaa onada sanmıyorum sanki etini cimcikliyolar öyle bi ağlama 😔
Lalins mrstucii06 neyle yikiyorsunuz yani şampoan vs .. veya vicudunda yara pişiklik gibi birşeyler var mi.. cunku ben bebek şampoaninla yikiyordum yabanci ulke markasi çok rahatsiz oldu.. sonra eczaneden aldim şampoan vs
mrstucii06 Lalins mustelayla yıkıyorum canım uzun zamandır şampuanla alakalı olduğunu sanmıyorum suya girince ağlamaya başlıyor
Liona Daha önce kayıp düştü mü ? Veya düşme tehlikesi yaşadınız mı banyoda? Ya da önceden yıkadığınızda su sıcaktı da bilmeden sıcak su canını mı yaktı? Belki kulağına su kaçmıştır? Bu ihtimaller varsa ondan ağlıyo olabilir ya da korkmuştur belki