Satgiray kimi kime şikayet edeceksiniz ki? Boşuna uğraşmayın derim. Ankara’da hala yapmıyorlar diye biliyorum, çünkü epey epey araştırmıştım. Pandemi bahane, resmen özele yönlendiriyorlar. Biz özel de yaptırdık kurtulduk. Zaten o stresle bir de o somurtuk tavırlarının çekemezdik. (Buradaki doktorlar böyle orası nasıl bilemem) 6 yaşı bekleme riskine de giremedim, çünkü erkek kardeşim 6-7 yaşlarında yaptırdı ve hala dün gibi hatırlıyor, ciddi travma kaldı.