minikaa bqna neredeyse her ay çıkıyor ve bildirisi mail ile geliyor ben de maillerime hergün bakmadığım için her defasında kutuyu kaçırıyorum. Belli bi süre içinde kutuyu talep etmem lazımmış o yüzden hep kaçırıyorum. Çok saçma geliyor bana bari bi mesaj atın . Bü yüzden hakkım başkasına geçiyor benim sayemde birçok kişi bedava ürün sahibi oldu😀