kendicocugunungelisimcisi önce emzirip ardından doymadıysa mama veriyosanız, aralarda pompayla da desteklerseniz bence sorun yaşamazsınız..
Zaten çoktan kastam gün de 1 değil 2 defa şeklinde verseydim diyorum kilo alımı da iyi olması açısında 🙄
Kaşık biberon kullanıyosunjz zaten, bebek emme isteğini tatmin edemiyor kaşık biberonda memeyi de bırakmaz..
Benim oğlan 15 aylık, hala emiyor. Öyle şarıl şarıl sütüm olmadı ama yetti çok şükür 🙏🏼😇