ED2020 Lalins korse çok zor valla ben de takmadım hiç 🤣🤣 ama gider benimde gitmeye başladı hiç mayo almaya bile gerek yokmuş bikinide olurmuş ❤️
Pandayavrusu28 Lalins ah ah valla bebekle çok zor tam gidip ağda olucak uyanır bu sefer birşeyle oyalarım ağlar pes etmisim zaten yaptığım bı makyaj oda süslenip puslensemdr eşim gece geliyo geldiği gibi yemek ya yet yada yemez yatar🥰😑
alparlaninannesi Lalins Eski fotolarıma bakıp duruyorum bir daha öyle olamicam diye çok üzülüyorum sadece kilodan da değil sanki
BARTUMOM Lalins ah o göbek 55 ile hamile kaldım 61 ile doğuma girdim normal doğum yaptım köşede taktım ama yok yok şuan 50 kiloyum bebeğim 6 aylık gören diyor 2.bebekmi yolda 36 beden giyen ben göbek yüzünden 40 beden giyorum elbiselerde
alparlaninannesi BARTUMOM öyle ama nasıl beden farkı var bu kadar anlamadım aynı boydayiz eski kıyafetlerim olmmaya başladı biraz dar oluyor ama hepsine sigiyorum 38 bedendeyim şu an 52 idaal kilomuz diyetisyen öyle demişti
BARTUMOM alparlaninannesi hamile kalmadan önce 55 tim birde şuan 52 yim bol gelmesi gerekirken olmuyor göğüs ve göbek kısmından birde basenlersen dar geliyor topuklu ayakkabılarım desen ayağıma bile girmiyor