Kuzeybabyy Ben canım tadımlıkların içine koyup vermiştim. Mesela yumurta sarısı ,yoğurt denedim elma muz tadımlık bunları bitirdim. Tam buğday ununu bu tadımların yanına karıştırıp pankek yapmıştım. İrmik de aynı şekilde. Ben irmiği 8. Ayda verdi . Keçiboynuzu unu tadımlık yapıp içine irmik koyup muhallebi yapmıştım