Fractal Merhabalar, ben doğum yapalı 32 gün oldu. Dikişlerimin düşmüş olduğunu düşünüyorum. Ancak dikiş yerinde taş gibi bir sertlik var. Acı veya hassasiyet yok. Bu durumu yaşayan var mıdır. 40 kontrolünden önce doktora gitmeli miyim.