Elizbebek 5 gunluguz ve 5 gun kontrol vardi gtmedim haftaya gtcem sonra giden oldumu ve ne gibi kontrol ediyolr işitme oluyo baska ne ypiuolr
Selin0404 Elizbebek kilosuna sarılık değerine bakıyorlar topuk kanı alıyorlar keske gıtseydınız cunku bır cok hastalık bu surecte bellı olabılıyor
Deletedmom27337 Elizbebek 5. Gün topuk kanı alınıyor size söylemediler mi? Bize direk kağıda yazıldı 5. Gün topuk kanı için gelinecek diye. Bnce gidin
Zolizo Elizbebek topuk kanı çok önemli muhakkak gitmelisiniz. Eğer Allah korusun genetik bir hastalık varsa erken teşhisle önlenebiliyor.
Balogluum Elizbebek keşke gitseydiniz sarışık kontrolü oluyor iyi ki hemen gitmişiz diyorum emzirme eğitimi de verdi doktorumuz çok ayrıntılı kontrol oluyor
Zolizo Elizbebek Bir şekilde gitmeye çalışın, bir yakınınızdan rica edin, durumunuz müsaitse taksiyle gidin, sağlık ocağına gidin ama mutlaka gidin bence.
Deletedmom27337 Elizbebek sağlık ocağında alınıyor topuk kanı. Yokmu yakınınızda? Biz sağlık ocağında aldırdık
Umutyekta Elizbebek sıkıntı olmaz git durumu anlat alırlar bende misafir olarak gittim sağlık ocağına aldılar çok da ilgilendiler