1prens1prensesannesii Kızlar 30 haftalık hamileyim. Ne alakaysa redbull canım istedi 🙄içmem de bir sakınca olur mu acaba? Bilgisi olan var mı?
Sleepwalker 1prens1prensesannesii Hayır tabikide içme gazlı icecek içind e bir sürü katkı maddesi var onun yerine soda iç daha faydalı hem 🌷
Paramedikk_ 1prens1prensesannesii canım redbull şişesinin arkasında bile hamileler içemez amblemi var
Lalins Çok canin çektiyse az bir damaklarina ildir tadini al sonuçta çok canin çekmiş ama hepsini içme 😁
Nicksiz 1prens1prensesannesii ben içmiştim çok aşermiştim dayanamadım en son bayram günü abilerim pes etti gittiler aldılar bişey olmadı bende hatta geçen sene de ben gelmeden dolaba koymuşlar tatile gitmeden yine aşeririm diye içtim yine bişi olmadı 2 hamileliğimde de tükettim ama zararlı diye okumuştum bi yerde
elmaliturtam İçmeyin ne olur hiç olmadı yarım bardak gazoz galan için onun yerine bir şey olmaz demeyin başkasına olmaz size olur canı yanan siz olursunuz. Normal bir insana bile zarar iken