İyi günler herkese. Bişey danışmak istiyorum. Bugün kızım tam 3 aylık. Aşı ve kontrol için sağlık ocağına gittik. 3 hafta da 250 gr civarı kilo almış. 5590 şu an kilosu. 1 hafta daha az alırsa mamaya başlayacağız diyor hemşire. Bu durum normal mi acaba. Bi ay az kilo alınca bebek hemen mamaya başlamalı mıyım ?