Slm güzel anneler ben 5 buçuk ay önce doğum yaptım ve 2 defa adet gördüm . En son da taa bir ay önce kahverengi akıntım başladı . 3 hafta kadar sürekli kahverengi akıntım oldu giderek artan. Son 2 haftadir da normal adet kanaması gibi kanamam var . Hesap etmedim ama 2 haftadan da fazla olabilir. Bu sıcak günlerde ped kullanmaktan bıktım gerçekten. Köye geldim hastaneye de gidemedim. Kanamayi kesecek bişey yok mu . Nolur yardım edin bana bıktım bu durumdan😰