Slm anneler.. 48 kiloda hamile kaldim doğuma 84 kiloya kadar gittim.. şu an ise 55 düştüm zayifladim ama göbeğim var alçakta… onu nasil eritebilirim korse takamiyorum canım patlıyor korseyle …doğum yapali 4 ay oldu.. japonlarin tekniğini asla yapamam onu şimdiden soyliyim denedim canim çikti 5 dakikada😁