Kızım 15 aylık ve son birkaç gündür çığlık atmaya başladı. Mesela önceden dikkatimi çekmek istediğinde sesini yükseltirdi en fazla şimdi tiz çığlık atıyor ve çok rahatsız oluyorum gerçekten kulağım acıyor. Bu arada direkt bakıyorum hani bakmasam onunla ilgikenmesem tamam diyicem ama sürekli yanındayım zaten. Kendi kendine geçer mi ne yapmalıyım?