Begooo merhaba, 17 günlük bebeğim var, ben de geceleri yatmadan emziriyorum yetmezse mama veriyorum. 11-12 arası uyuduğunda gece 3 gibi uyanıyor tekrar besliyorum. Sonra bir daha sabah 6 ya doğru uyanıyor. Az mı besliyorum acaba diyordum sizi okuyana kadar ama doğru mu yapıyorum böyle yaparak. Uzun süre aç kalmış olmuyorlardır dimi