Lütfen yardımcı olun ya bebeğimin 10 gündür burnu akıyor. Doktora gittik başta soğuk algınlığı dedi öksürüğü için şurup verdi burun spreyi verdi kullandık öksürüğü geçti çok şükür ama burun akıntısı hala devam ediyor. Su gibi akıyor nedenini de çözemedim çözümünü de bulamadım. Ne yaparsam geçer? Bilen biri yardım etsin lütfen bebeğim perişan oldu artık burnunu sildirmekten😔