1 aylık bebeğim var. 36+3 te 2570 gram doğdu. Bu ay kontrolde 3350 olmuş. İlk başta sarılıkta geçirince 2420 ye kadar düşmüştğ. Doktor alması gereken kadar kilo almış dedi. Ben 3500 ü geçer diye bekliyordum. Üzüldüm biraz açıkçası. Mama ve anne sütü veriyorum sütüm baya az malesef. Bezleride dolu oluyor ama yedikten sonra kusmada yok doyuyor bence. Bebeğime kilo aldırmak için ne yapabilirim?