Gercekten bu dönemde ne yiyecegimi saşrdim herseyin gaz yapar korkusuyla nasil gecicek bu donem ciddi anlamda sürekli bir acıkma halim oluyor bu donemi yaşamış tecrübelerinizden bi akıl verirseniz cok sevinirim emzirirken saglikli atistrmalik ne yiyebilirim yorgun düştüm artık bu gaz durumu insanı çok yıpratıyormuş