Anne80 cnm ağlamaya götürdüm dedigin gibi birden uykuda çığlık atıp ağlıyordu doğuştan beri enfeksiyon vardı gecti o ilaçla meğer ozaman böbrekte de kristal varmış hiç ultrasyon bakmadılar şimdi arada yine ağlayınca o şekilde götürdüm öyleymiş.
Cnm çocuğu götürme sen hastaneden idrar tahlili için poşet al kutu da veriyorlar zten evde onun yapışkanı var yapistiriyorsun idrarı yapınca çıkarıp götürüyorsun ama 30,45 dk içinde götürme gerekiyor bilgin olsun yoksa yanlış sonuç çıkar inş yoktur bisey ama önemli enfeksiyon falan varsa çok ağrısı oluyordur en azından rahatlar kum vb içinde zten ultrasyon gerekli . Çok uzun oldu ya😀