Momm12 ilk 1,5 ay sallamaya alıştırmıcam dedim ve 1,5 ay uyumadık mafoldum. Sonra ayakta sallamaya başladım kundak yaparak. Sonunda uyuduk🥳 4 ay olunca sıcaklarda bastırdı tabi kundak yapamadım. E bebiş 3 ayda dönmeye başladı derken ayakta sallatmadı kendini. 4. Ay itibariyle kucağımda yürüyerek sallaya sallaya uyutmaya başladım şıan 4,5 aylığız bakalım İnşAllah koyduğum yerde uyumayada alışır 😅🤷🏼♀️ Denedim 1-2 olmadı kıyametler koptu. Henüz hazır değil sanırım temas etmeden uykuya dalmaya. Zorlamıyorum şimdilik