1 buçuk aylık oğlum var doğduğundan beri mama+meme gidiyoruz sütüm az sezaryen olduğu için geç geldi memeyi tutmakta zorlandı neyse şuan aptamil conformil kullandım ilk başlarda iyiydi kakasını yapıyordu ama kabız oluyor birkaç gündür
sma hipp denedim onlarda kabız yaptı aptamil topaklanıyor bi de erimiyor bebelac gold mu denesem?