Benimde ilk bebeğim. Kakası hep mukuslu gibi ve gürültülü kokulu. Forumda görmüştüm alerji belirtileri diye acaba var mı diye söyledim hep. Bazı zamanlar vücudunda kırmızı lekeler çıktı ama ben isiliğe yordum hep çünkü üşümesin diye kalın giydiriyorum mevsime göre heralde diye düşündüm. Onun dışında huysuzluk ağlama huzursuzluk durumumuz yok. Geçen hafta ishal gibi ve yeşil mukuslu dışkılama yapınca gaita testi yaptırdım gizli kan pozitif çıktı. Süt ürünlerini kullanmıyorum bi haftadır ama henüz bi düzelme yok. Nasıl iş anlamadım bende nasıl bi yol izlenmeli gerçekten alerjisi var mı yok net bişey söylemedi kaç doktor gezdim. Şimdi bi ay olmasını bekleyip tekrar kaka testi yaptırcam bakalım ne çıkacak 🤷♀️