Melekanne1592 Günaydın kızlar yemek masası almayı düşünüyorum kullandığınız, memnun kaldığınız ürün varsa fikir verebilirmisiniz? Fiyatıda uygun olursa daha da güzel olur🤭
Seyma_29_ Melekanne1592 joie mimzy snacker kullanıyorum 3 kademeli katlanabilir memnunum. İndirimden 350 tl ye almıştım
Liona Bu ara tel masalara taktım ben . Trendyoldan bakabilirsiniz. Fiyatı da uygun hem. Eşimi ikna ettim banada alcak 🙏🏻😄
Klymeneninatlasi Manolya single möble diye bir markadan aldım ben normalde altı kişilik içinden bir altı kişilik daha çıkıyor 12 kişilik oluyor sandalyeleri falan yumuşak modeli hangisi bilmiyorum şimdi link bulursam eklerim çok memnunum ben ☺️
Klymeneninatlasi https://www.manolyamobilya.com/urunler/star-masa-2101 buymuş bir bakın isterseniz ☺️