Bebeğim şuan 5 aylık. Bir arkadaşım 1 yaşında tek doz olarak da menenjit aşısının yapıldığını söyledi. Bu doğru mu? Burda okuduğum kadarıyla sanırım 3 doz yapılıyor yaşından önce yanlış hatırlamıyorsam. Ben yaşına değince tek doz yaptırmak istiyorum. Olur mu böyle acaba ?