tosbikinannesi1
Beyşehir yolunda mangalcılar var.
Kekikliye gidiyorduk ama en son onun karşısındaki yerw gittik. Çok çok güzel.
Kahvaltısı sa varmış. Bundan sonraki hedefim kahvaltıya gitmek.
Eger kahvaltıda içerik çok önemli değil tost vs dr olur, ormanlık alan olsun derseniz Tavusbaba cafem
Yine içerik ortalamaymış ama Selçuk Üniversitesi Binicilik Tesisleri varmış. Ben de haftasonu gitmeyi planlıyorum. Bebişkocum atları sevsin diye gidecegim