Ai5han benim bebeğimde de vardı sarılık, dr muhtemelen anne sütü sarılığı ama biz emin olmak için kan ve idrar alalım ded değerlerine bakalım
bakıldı kan idrar temiz.anne sütü sarılığı bolbol emzir zamanla geçer dedi
bebeğim 2 aylık olduğunda da geçmişti
emzirme ara ver neye dayanarak söylemiş ben anlamadım,aksine emzirmek önerilir çünkü🙄