Herkese merhabalar,
Bir ay dönce doğum yaptım. Yaklaşık 10 gündür el bileklerim ve dizlerimde acayip ağrılar var. Oturup kalkarken diz kapaklarım beni çok zorluyor. El bileklerim yine öyle bir şey kaldırdığım zaman acı çekiyorum. Doğum sonrası var mı böyle bir problem yaşayan?